Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten uuteen parisuhteeseen?

Hei Sone!

Hienoa että olet rohkeasti lähtenyt ottamaan "kontaktia" esim. netin kautta.Olen myös sitä mieltä että ei kannata ihan heti kertoa "puutteistaan"tutustumisen ensi metreillä.Anna vastakkaiselle sukupuolelle ensin vähän aikaa tutustua hurmaavaan persoonaasi ja kerro vasta sitten kun hän on jo "kevyesti koukussa sinuun"...jos tämän jälkeen häipyy rinnattomuuden takia niin kyllä joutaa sitten mennäkkin.
Itse ajattelin heti sairastuttuani että jos en kenelle kelpaa yksirintaisena niin sitten sellainen ihmiminen ei ole tarkoitettu minun elämääni.
Olen sairaalareissuilla kuullut uskomattomia tarinoita siitä miten naiset kieltäytyvät usein koko rinnan poistosta vaikka lääkäri sitä suosittelee????En voi kyllä käsittää että miksi?! Kyse on kuitenkin omasta hengestä ja elämästä.Mietin juuri sitä että miten monella päätökseen vaikuttaa juuri tällaiset asiat.En halua vähätellä tätä asiaa,mutta eihän hyvä ihmissuhde voi perustua rintojen varaan.Ja tosiaan kun tässä ei enää olla mitään "teinejä"jolloin asia olis varmaan ihan toinen:)
Hyvää jatkoa ja rohkeasti eteenpäin!!
T:Pikkumyy(kevättä "rinnassa")
pikkumyy-41 | 1.6.2007 klo 09:22:34