Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vuoden taival takana - nyt alkavat uudet haasteet!

Hei tullis ja muutkin selviytyneet. Ei voi muuta kuin onnitella teitä kaikkia, vähän kateutta tuntien. Toivon todella että minullekin koittaa tuo päivä että voin tänne kirjoittaa että ohi on...

Ihana oli taas kerran lukea viestistäsi tullis sana agressiivinen, se antaa minulle toivoa. Ehkäpä se on sitten niin kuin kerran yksi onkologi minulle sanoi Tampereella aivan sairauden alku taipaleella, että älä ajattele sitä agressiivisuutta, se on vain väline lääkäreille jotta tietävät miten pitää hoitaa: koko ajan silmän alla. Eli meitä seurataan tarkemmin.

Minullakin verenpaine on aina sytopolilla korkea, mutta kotiseurannoissa ihan ok. Käyn siis kolmen viikon välein hakemassa biologisen lääkkeen,avastin estolääkkeenä. Onko mangnesium arvosi kunnossa? Minulla ne oli alhaiset, kun saa paljon tiputuksia ja niiden yhteydessä huuhdellaan, niin huuhtoutuu myös tarpeelliset aineet. Mangnesiumin puute aiheuttaa uupumisen tunnetta. Aloin ottaa purkista mangnesiumin ja se korjaantui ja ei enää ole tullut uupumis tunnetta. Kokeilepas sitä.

Aurinkoista kesää kaikille, t.Riitta
riitta47 | 15.6.2012 klo 09:36:47