Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kävitkö töissä sytostaattihoitojen aikana?
Minä olin hoitoviikon saikulla ja kaksi viikkoa töissä. Sillä setillä menin viimeiseen hoitoon asti. Sen jälkeen olin hoitoviikko mukaanlukien kolme viikkoa saikulla. Työskentelen hoitoalalla, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että Neulastan turvin (taxoissa) voin olla töissä väliviikot, jos jaksan. Käsihygieniasta huolehdin hyvin ja en hoitanut eristyspotilaita. Pääkopalle töissäkäynti oli mielestäni erityisesti hyväksi. Jaksoin väliviikoilla ratsastaa melkein päivittäin, käydä lenkillä jne, niin olisi mielestäni muutenkin ollut vähän kornia viuhtoa ympäri kyliä ja olla samalla saikulla. Hoitoviikot olin kyllä siinä kunnossa, että en olisi jaksanutkaan olla töissä. Eka hoidon sain maanantaina ja menin jo torstaina töihin, ja se oli kyllä liian pian. Onneksi sitten oli kaksi vapaata ennen seuraavaa vuoroa, niin sitten jo sujui.Mutta tämä on kovin yksilöllistä, itse sen sitten huomaa, mikä on itselle se sopiva vaihtoehto.
- Re: Kävitkö töissä sytostaattihoitojen aikana?kuurankukkanen
- Re: Kävitkö töissä sytostaattihoitojen aikana?-Päivä kerrallaan-
- Re: Kävitkö töissä sytostaattihoitojen aikana?Katjusmaaret
- Re: Kävitkö töissä sytostaattihoitojen aikana?Maija-Helena
- Re: Kävitkö töissä sytostaattihoitojen aikana?Katjusmaaret