Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Nuoria sairastavia?
Hei,Keräännyttäisiinkö kaikki nuoret sairastuneet tämän otsikon alle jakamaan ajatuksia.
Jokainen itsensä nuoreksi luokitteleva voi tulla mukaan :)
Itse olen 27 vuotias kahden pienen lapsen äiti joka on saanut tietää sairastavansa rintasyöpää viime viikolla.
Löysin patin oikeasta rinnasta ja Mehiläinen tutki minut ja jo viikon jälkeen ensimmäisestä käynnistä sain tulokset.
Olen termeistä vielä aivan ulalla mutta minulle on kerrottu että tämä kyseinen syöpä on sellainen joka lähettää etäpesäkkeitä joten kaikkeen on varauduttava.
Huomenna on magneettikuvaus ja 15.päivä pääsen lääkärin puheille leikkaussuunnitelmasta. 25. päivä on sitten leikkaus ja sen verran minulle on jo kerrottu että oikea rinta poistetaan mitä todennäköisimmin kokonaan koska olen pienirintainen ja patti on aika suuri. Tämän lisäksi antavat kuulemma hoitoja helposti koska olen niin nuori?
Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on? :)
- Nuoria sairastavia?nuunuu
- Re: Nuoria sairastavia?Terhikki
- Re: Nuoria sairastavia?nuunuu
- Re: Nuoria sairastavia?Kukkurukuu
- Re: Nuoria sairastavia?thegirl
- Re: Nuoria sairastavia?poppana
- Re: Nuoria sairastavia?poppana