Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Thunderille ja työnteosta hoitojen välillä

Huomenia täältäkin,

tai puoltapäivää jo, meni taas kauan viestejänne lukiessa. Kiitos venekunnalle vastaanotosta, ja Thunderille kiitos erikseen. Aivan oikein tunnistin sinut sieltä NKL:ltä. Pääsit silloin torstaina sinne varavuoteellesi ja minä jäin vielä hetkeksi tv-huoneeseen odottamaan oman petini valmistumista ja leikkaukseen pääsyä ennen yhtätoista. Olin sitten kahden hengen huoneessa, erossa teistä muista.

Mulla on mennyt kainalon kanssa melko hyvin. Aluksi tuntui, että kainalossa oli appelsiini, sitten banaani ja nyt vielä sellainen babybanaani. Perheellä oli hauskaa kun kävin työntämässä heillekin appelsiineja ja banaaneja kainaloon, jotta tietäisivät miltä tuntuu :-)

Thunder, miten lyhyeksi leikkasit hiuksesi? Minullahan on myös pitkä, tumma tukka, ollut jo vuosikymmeniä. Huivikaupassa käyntiä olen jo suunnitellut, mutta pitäisiköhän tutustua etukäteen myös peruukkimarkkinoihin? Ja suunnitella sitten sen mukaan hiusten lyhennystä.

Santeri tuolla kertoi hoitavansa työasioitakin. Miten teillä muilla? Lääkäri nimittäin kehotti keskustelemaan työnantajan kanssa olisinko 8 kk sairaslomalla vaiko siten, että aina viikon lomalla ja kaksi töissä. Olen atk-alalla ja hän oli sitä mieltä, että jos on mukana joissain tärkeissä projekteissa, kannatta olla kokonaan pois. Periaatteesa työni on sellaista, että voisin kyllä olla töissäkin. Jaksaisiko, piristäisikö se? Joku kirjoitti, että hoidot saattavat hämärtää näköäkin. Virheitä ei kuitenkaan saisi tehdä ja muistinkin pitäisi toimia! Nyt on hiukan huono aika suunnitella sikälikin, että kesälomat painavat päälle. En haluaisi kuitenkaan heinäkuussa kuluttaa kesälomaaikaa kokeiluun, sillä lomalle voisi myöhemmin olla parempaakin käyttöä. Voisikohan ekojen kuurien välin kokeilla saikulla ja katsoa, miten menee?

Seuraava lääkäriaika on torstaina, siellä varmaan selviää joitan tuloksia. Pitänee ottaa mies mukaan, jotta uskaltaa mennä... Onko teillä ollut mukana?

Voimahaleja uudelle viikolle Pimpulta

Pimpula | 21.5.2007 klo 12:00:29