Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Usko parantumisesta koetuksella..

Hei Päppä
taidan tietää, kenestä kirjoitat, tutustuin samaan ihmiseen syöpäklinikalla ja soittelimme paljon keskenämme ja hän kävi meillä ennen marraskuussa, jolloin vaikuttikin pirteöämmältä ja paremmalta ja oli itse jo niin toiveikas.
Ja niin, olen myös itse hänen kuolemansa jälkeen tuntenut samoja tunteita kuin sinä, tuntuu että jos tämä tauti tästä riehaantuu, niin sille en voi mitään ja koko ajan pelottaa. Tämä ystävä oli ensimmäinen tuntemani ihminen joka kuoli tähän paskaan tautiin ja en unohda häntä koskaan. Kun itselläni alkoivat hoidot ja itkin kotona olevaa pientä vauvaani ja ikävääni ja pelkojani, hän tuuditti minua sylissään ja lohdutti. Lohdutti ja valoi uskoa parempaan ja uskoi myös omaan parantumiseen, "me selvitään", hän aina sanoi....Missä on oikeudenmukaisuus? Miksi näin tapahtuu?
Olen surullinen ja itkettää ja pelottaa....
cry | 25.3.2008 klo 20:56:20