Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Pelottaa
Täytyy ensin sanoa, että tyhmä minä olen kun olen odottanut näin pitkään..kaikki alkoi noin vuosi sitten, oireina kovaa kipua hermoissa jne..no ei siinä ..todettiin herpes..se nyt pienin murheista. Kesällä alkoi kovaa päänsärkyä, huimausta jne. ajattelin että nuo liittyvät tuohon herpes virukseen. No loppukesäkstä alkoi korvien vihlominen. Nyt kovaa päänsärkyä, korvissa ja kurkussa viiltävä kipu. Olen käynyt läääkärissä tässä välissä, on otettu pään röntgen, jossa ei näkynyt muuta kuin nestettä poskionteloissa.
Kipuja on myös hermoissa, joten ehkä, pienellä todennäköisyydellä nämä kaikki oireet voivat johtua myöhään todetusta herpes viruksesta, ja ilman hoitoa hermosoluvaurioista.
Veriarvotkin olivat viimekerralla ok.
TÄnään hakemaan lähetettä korva kurkku polille..että kun pelottaa, en kykene nukkumaan, en hoitamaan lasta kun itku tulee jne...ja tietenkin vastauksia joutuu odottamaan 2vko..miten ihmeessä kestän tämän epätietoisuuden ajan?
- PelottaaMinä-80
- Re: Pelottaaavec
- Re: PelottaaMinä-80
- Re: Pelottaaavec
- Re: Pelottaapallukka