Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: millaisia patit?
Moikka. Minua vaivaa sama asia ja olen jo ihan varma imusolmukesyövästä.Viime syksynä kävin ensimmäistä kertaa näyttämässä imusolmuketta kaulalla, joka oli noin 2cm muljuava pitkulainen. Niitä oli muutama lisää ja laittoi lähetteen ultraan. Kävin siellä ja se lääkäri sanoi, että suurentunut, mutta näyttää hyvälaatuiselta. Flunssa tulossa.
Ei tullut flunssaa. Koskaan tämä ei pienentynyt. Leukaluun alle oikealle puolelle nousi toinen. Nyt niitä on leukaluun alla kaksi molemmin puolin noin 2-2.5cm kokoisia pitkulaisia.
Tänään kävin yksityisellä joka löysi imusolmukkeita myös pitkittäissuunnalla kaulaa rivissä alhaalta ylös. Kokeilin itse ja ne tuntuvat erilaisilta. Sellaisilta pyöreämmiltä, ei muljuavilta. Ne on pienempiä noi 1cm kokoisia.
Tänään uskoltauduin kokeilemaa itse myös niskaa ja takaraivoa ku joku kiristää aina siellä. Oikealla puolella on yksi hernee kokoine, ei kipeä imusolmuke. Se on niskassa. Vasemmalla takaraivolla, mistä hiukset alkaa kasvaa on kaikista kovin patti, ei muljua yhtään. En tiedä mikä se on.
Olen ihan hädissäni. Kainalot ja nivuset tunnusteli, ei löytynyt sieltä mitään. Laittoi ultraan joka on kuuden päivän päästä. Sitte katsotaa jatko. Helkkari kun ahdistaa.
Muuta taustaa: Niska hartiani ovat aivan jumissa tällähetkellä. Siis täysin seis ja syön niihin nyt tulehduskipulääkettä viikon ajan. Viisaudenhampaat on koittaneet puskea juuri vasemmalta puolelta puolen vuoden ajan läpi. Leukaa jomottaa, kaulaa särkee usein.
Muita oireita on hikoilu. Auttakaa joku :(
- millaisia patit?biiba
- Re: millaisia patit?julia
- Re: millaisia patit?biiba
- Re: millaisia patit?julia
- Re: millaisia patit?rainbow
- Re: millaisia patit?rainbow
- Re: millaisia patit?Vaarain