Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: millaisia patit?

Olipa ikävää että kävi noin.. Mua kans pelottaa varata lääkärille aikaa kun ei ne kumminkaan ala tutkimaan.

Mulla on ollut n. 2-3cm halkaisijaltaan oleva patti kaulalla noin puolen vuoden ajan. Oon myös laihtunut, ihossa on kutinaa ja ihottumaa, jatkuvasti palelee ja voi että sitä kivun määrää joka tulee 2-3 oluen nauttimisesta! Maha on myös harva se päivä kipeä ja siellä on paineen tuntoa.

Toivottavasti se lääkäri passittais sut jonnekin jatkotutkimuksiin. On stressaavaa olla epätietoisuudessa. Mua hirvittää jos se ei muka tunne tuota mun pattia. Tai sanoo että ei tuo mitään ole. Aina toivon että se patti häviäisi, vaan ei. Ystäväni (19v) kuoli puoli vuotta sitten imusolmukesyöpään ja se tekee tästä entistä tuskaisempaa.

En osaa enää muuta ajatella kun tuota pattia kaulalla, hermot menee. Mutta jos käy niin kuin sullekin..

Sori kun tilitin omiani tähän, en vaan viitsinyt tehdä uutta pattikeskustelua tän takia.
rainbow | 13.12.2007 klo 23:04:00