Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: millaisia patit?
Eilen soitin lääkäriin! Kyselin että missä se lähete viipyy, ja sanoivat että kyllä se tulee, on vaan jonoa. Niinpä niin..Minäkin olen laihtunut, en tosin tiedä johtuuko se siitä kun olen hiljattain työt aloittanut ja ei kerkeä syödä, paha sanoa. Ei minua laihtuminen haittaa, mulla on ylipainoa muutenkin muutama kilo. Tietenkin jos laihtuminen sairaudesta johtuu niin eihän se sairaus kiva ole todellakaan.
Mua häiritsee tuo paineen tuntu vatsalla. Tosin sen vuoksi olin pari vuotta sitten sairaalahoidossa, eikä mitään selvinnyt. Eikä ole parantunut vieläkään. Sen vuoksi sinne lääkäriin sainkin sen lähetteen. Selkäkipu on myös ihan hirveää. Se alkoi ennen kyhmyjen kaulaan tuloa. Tuo kutina on myös mulla, paikoin se on mennyt ihottumaksi. On siihenkin parit lääkekuurit annettu, ei auta. Palelu on niiin rasittavaa. Joskus oikein hävettää kun ei voi tärinää ja tutinaa estää eikä peitellä, kun on yksinkertaisesti vaan niin kylmä.
Kyllä sunkin pitää ehdottomasti saada soitettua sinne lääkärille! Oireet on kumminkin sellaiset. Mulla noita patteja on silti "vain" kaksi.
Hirveän alakuloinen olo ollut tänään ja eilen sen syöpään kuolleen ystäväni vuoksi. En tiedä miksi tämä olo tuli juuri nyt, kun hänen kuolemastaan on jo 7 kuukautta. Alkoi vaan taas tuntumaan niin väärältä :( Tuokin että hän kuoli imusolmukesyöpään, lisää vain pelkoa jos itsekin on sairas..
- millaisia patit?biiba
- Re: millaisia patit?julia
- Re: millaisia patit?biiba
- Re: millaisia patit?julia
- Re: millaisia patit?rainbow
- Re: millaisia patit?rainbow
- Re: millaisia patit?Vaarain
- Re: millaisia patit?Eikuli