Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: uskonko mitä lääkäri sanoo
Se on totta, kun on kerran menetänyt luottamuksen, on vaikea uskoa.Itselläni oli tässä vielä puolen vuorokauden täydellinen muistamattomuus kohtaus. Syytä ei tiedetä. Minä itse uskon että se johtuu nimenomaan tuosta rintalastan alla olevasta pahkasta joka painaa jotakin hermoa joka on sitten esim. halvaannuttanut oikean äänihuulen.
Lääkityksen olen saanut mielestäni aika "nopeasti". Mikä on sitten nopeaa ?
26.3.08 leikattiin syöpä ja huhtikuun lopussa oli koppihoito. Itse en ollut hirveän väsynyt ennen koppihoitoa. Sen jälkeen aloitin lääkityksen ja olin kesän ihan ok kunnossa. Minulla lääkitys alkoi puremaan aika pian. Yllätyin itsekin. Meillä oli remppa menossa tapetoin jne. Syksyllä oli sitten uusi kuvaus ja 5 viikkoa ilman lääkettä. Minulle annettiin kolmeksi viikoksi oireita lievittäviä lääkkeitä ja kaksi viikkoa olin aika väsynyt. Sitten aloitin taas uudelleen lääkityksen ja nyt alkaa olla kohdillaan.
- Re: uskonko mitä lääkäri sanooKarhutar
- Re: uskonko mitä lääkäri sanooEtelän tyttö
- Re: uskonko mitä lääkäri sanooinari