Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: uskonko mitä lääkäri sanoo

Kalkkikertymä on sen verran iso että näkyy päällepäin. Ongelmana on vielä se että kurkussani on jotain, ja se selvisi että oikea äänihuuleni ei toimi. Lääkäri sanoi seurataan. Kilpirauhasen leikkauksen jälkeen 28.3.2008 toimivat symmetrisesti samoin 11.8.2008. Nyt kun olen tutkinut näitä asioita olen saanut selville että rinnan alueen kasvaimet voivat aiheuttaa äänihuulten halvauksen.
Näistä kalkkikertymistä joita ihmisillä on, mutta, minun syöpä oli tarkkarajainen todella kalkkikertymä. Tunsin kun otettiin neulanäyte kuinka se oli kova. Ystävälläni on rintasyöpä, sekin oli tarkkarajainen kalkkikertymä. Minulla tämä rintalastan alla oleva ns. kallkikertymä on tarkkarajainen hyvänlaatuinen. Se että saisin selvyyden, helpottaisi hirveästi. Ja jos se olisi syöpä, pääsisin ajoissa hoitoon. Toivon mukaan se ei ole.
Keuhkoissa on jotain muutosta, ja kävin jälleen kerra yksityisellä helmikuun alusta, kun tk:ssa annetaan tuohon antibiotti vaikka tulehdusarvot on 4.
Keuhkolääkäri sanoi että tällaiset on aina selvitettävä ja laittoi jatkohoitoon tietokone kuvaukseen joka on vasta 30.4. Siinähän kyllä näkyy sitten tuo rintalastakin. Mutta tämä odottaminen on tuskallista.
inari | 25.3.2009 klo 11:37:17