Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Lymfoomasta tietoa tarvitseva!

Toivottavasti täällä olisi joku, joka osaisi mulle kertoa, kun en tiedä mistä tätä asiaa kyselisin, muutakun niiltä, kellä tämä syöpä on tai jotka muuten vaan asiasta tietävät. Eli onko se 100%:sen varmaa,että jos suurentuneissa imusolmukkeissa on ns.rasvanidus sisällä, ettei se ole pahanlaatuinen? Itselläni tutkimukset kesken. Normaalin rajoilla ja vähän yli suurentuneita normaalin mallisia eli pitkulaisia imusolmukkeita minulta löytyy useampia kaulasta, kummastakin kainalosta, sekä nivusista. Yhtään oikein isoa ei löytynyt ainakaan tietokonekuvasta, mutta määrällisesti niitä on reilusti. Odotan pääsyä koepalaan. Kaikki "mehukkaimmat" kuulemma mulla pahoissa paikoissa. Joitain yleisoireita myös on. Jotkut todella vahvoja. Onko teillä, joille lymfooma on todettu, ollut se rasvanidus poissa ja imusolmukkeet malliltaan pyöreitä? Entä onko kellään ollut vastaavaa tilannetta kuin minulla? Jännitänkö vain turhaan? Kiitos paljon, jos joku vastaa! Olisi minulle tärkeää!
Samaria | 16.11.2009 klo 15:06:39