Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Alavatsakivut
Hei Sande ja muut!Onko sinulle tehty paksusuolen tähystys? Tuo verenvuoto ulosteessa olisi kyllä jo syy lääkäreille selvittää suolistoon liittyvät mahdolliset sairaudet. Kuten toisetkin ovat kirjoittaneet: VAADI TUTKIMUKSIA! En halua pelotella, mutta ihmettelen, miksi terveydenhuolto ei tunnista potilaan kertomista oireista tavallisimpia sairauksia. Minä olen katkera ex-mieheni sairastamiseen liittyvistä asioista, ambulanssikuljetusten sekoiluista, lääkärien hidasteluista ym. Ja lisäksi hän ei kyllä itsekään etsinyt tietoa tarpeeksi ajoissa. Hänellä oli ollut selvät oireet pitkään, yksi niistä oli verenvuoto ulosteessa 6kk. ajan (!) ennenkuin lopulta ehdotettiin tähystystä: Peräsuolen syöpä, levinnyt. Hän hävisi taistelunsa tautia vastaan vajaan vuoden kuluttua toteamisesta 53-vuotiaana. Pienet lapsemme jäivät ilman rakasta isäänsä yksin minun kasvatettavakseni.
Tsemppiä teille kaikille syksyyn!
Terveisin Tuulapirkko
- AlavatsakivutSannaMaria
- Re: Alavatsakivutveera
- Re: AlavatsakivutSannaMaria
- Re: Alavatsakivutlallu
- Re: AlavatsakivutSannaMaria
- Re: AlavatsakivutPeppi
- Re: Alavatsakivutkassu