Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Alavatsakivut

Hei,

Epämääräiset tuntemukset jotka eivät välttämättä ole kipua tuntuvat tästä keskustelusta päätellen olevan varsin yleisiä.
Samoja epämääräisiä tuntemuksia, jotka heijastivat vatsaan, selkään ja etureiteenkin ajoittain, oli minullakin. Minulta on leikattu munasarjasyöpä joka todettiin tt-kuvauksessa. (tietokone tomografia/kerroskuvaus). Ilmeisesti minulla oli onnea löytää gyne joka lähetti minut oireiden perusteella kyseiseen kuvaukseen. Koska se on ilmeisen kallis tutkimus sitä ei kai yleensä ihan heti määrätä. Kuvaiksessa löytyi noin 5cm munasarjakasvain. Olin kuvauksesta viikon päästä leikkauspöydällä. Joten vältyin piinaavalta odottelu/hermoilu kierteeltä. Voihan teidän oireet johtua jostain ihan muustakin kuin kasvaimesta, mutta voihan sitä lääkärille ehdottaa että pääsisi kuvaukseen. Ainakin saisi pelon pois, jos syynä oireisiin onkin jokin ihan vaaraton juttu.
Tsemppiä!!!
tytteli | 9.10.2006 klo 21:35:40