Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Alavatsakivut

Hei
olen ekaa kertaa näillä sivuilla. Minulla on ollut jo pitkään alavatsakipuja jotka repivät reisiin ja alaselkäänkin. Kuukautisia ei ole koska minulla on hormonikierukka, mutta tihkuvuotoa silloin tällöin useimmin kuin kerran kuussa kuitenkin.
Olen käynyt kahdella eri gynekologilla vaivasta. Ensimmäinen teki sisäultran ja sanoi että kaikki on ok. Koska vaivat jatkuivat hakeuduin toiselle gynekologille. Tämä teki sisätutkimuksen ja ultrasi vatsan peitteiden päältä ja sanoi että syöpää tämä ei ole, mutta että vaivat johtuvat ilmeisesti hormonikierukasta.
Oireeni ovat ihan samoja kuin tässä ketjussa vastanneilla, joilla on kuitenkin ollut syöpä. Alkoi pelottamaan!!! Ovatko sinulla ja muilla kivut jatkuvia? Minulla saattaa mennä viikko ettei kipuja ole ja sitten voi olla pientä nipistystä ja painon tunnetta. Harvemmin on kovaa kipua kuten nyt.
H | 7.6.2006 klo 11:20:05