Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Pallo hukassa
Hei SoikkuOlen ollut huonovointinen jo pitkään (jo vuosia), väsymys on aivan mieletön. Yöhikoilu ( osaksi tämän takia on varmaan väsymystä, kun yöllä saa kaksikin kertaa kuivatella tai vaihtaa tyynyä, hiukset on aivan läpi märät jne.), jota on kestänyt jo noin 10 vuotta. Noin pari vuotta on ollut nivelkivuja, eniten sormissa, varpaissa ja lonkissa, ennen tämä oli vain öisin mutta nyt jo päivisinkin. Alaselkäkivut (on ollut jo vuosia), ylävatsan todella järkyttävä turvotus (syödä voi vain todella pieniä annoksia ja jos syön normaalisti, niinkuin muutkin ihmiset, niin olen kuin viimeisilläni raskaana, näin on ollut jo vuoden verran). Jo pari vuotta on ollut inhottava kutina, jota on kaulalla, käsivarsien sisäosissa, kainaloissa, vasemmassa kyljessä. Inhottava palan tunne kurkussa, jonka takia on nieleskeltävä jatkuvasti. Jatkuva kuiva yskä. Ripuli, joka on ollut jo n 10 vuotta. Turvotus sormissa, nilkoissa, kaulalla. Tässä joitakin, niitä on vielä muitakin......Näistä olen kaikista vuosien aikana kertonut lääkäreille, mutta niille ei ole löytynyt mitään selitystä. Aina on jotakin lääkettä annettu, mutta eivät tahdo auttaa kuin hetkellisesti. Minulla on kyllä kilpparin vajaatoiminta, mutta kun sen veriarvot on kunnossa, niin lääkärien mielestä ei voi johtua siitä. Veriarvoista senkka ja CRP on otettu ja senkka nyt on ollut jo 10v jatkuvasti koholla, se ei laske enää alle 20, CRP oli lievästi koholla 17. Suolistoani, kun on tutkittu tuon ripulin takia, niin siltäkin on jossakin kuvauksessa löydetty turvonneita imusolmukkeita, jotka ei lääkäriä juurikaan kiinnostanut, mutta merkitsi ne kuitenkin potilaskertomukseen. Sitten vasemmman korvan alapuolelle tuli joskus, ehkä 10-15 vuotta sitten herneen kokoinen patti, jota kuvattiin hammaslääkärin toimesta, mutta ei liittynyt mitenkään hampaisiin. Sitten unohdin koko patin, kunnes jonkun vuoden päästä huomasin sen kasvaneen ja oli jo rypäleen kokoinen. Nyt se on vielä jonkin verran suurempi ja sillä on tapana aina joskus kasvaa niin suureksi, että muutkin näkevät sen ja on todella kipeä. Sitten se taas palautuu parin päivän sisällä nykyiseen kokoonsa. Sitä on myös tutkittu, otetiin jopa neulanäyte tuossa 2000 luvun alkupuolella, mutta se oli niin niukka, ettei siitä saatu tulosta, joten jätettiin tutkimatta. Nyt sitä on sitten ultrattu moneen kertaan, sen epäillään olevan kasvanut sylkirauhanen, jonka ympärillä on paljon suurentuneita imusolmukkeita.
- Pallo hukassasanneke
- Re: Pallo hukassasoikku
- Re: Pallo hukassasanneke
- Re: Pallo hukassaKarhutar
- Re: Pallo hukassahilleviivi
- Re: Pallo hukassasanneke