Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Pallo hukassa
Hei Sanneke!No,eipä ole ihme jos on pallo hukassa tuommoisten kommenttien jälkeen. :(
Jaa-a mitähän tähän itse osaisi kommentoida...
Imusolmukkeet voivat tosiaan olla joskus turvoksissa ja sitten laskea,etenkin jos kyse on tulehduksesta tai vaikkapa viruksesta.
Hiukan epätodennäköisemmälle tuntuu että jos kyseessä on syöpä näin kävisi.
Outoa että ohutneulanäytteessä oli ensin syöpäsoluja ja sitten ei.....
Lääkärin lausunto tuskin muuttaa tuloksia hänen "mieleisekseen".
Lääkäreillä on erilaisia kokemustaustoja ja tulkinnat saattavat olla toisitaan poikkeavia.
( minulle toteamisvaiheessa toinen lääkäri sanoi että hyvin voi ottaa näytteen kaulalta, että on niin turvoksissa olevia solmukkeita ja toinen lääkäri melkein nauroi tälle mielipiteelle;eikä kaulalla loppujen lopuksi ollut yhtään syöpäisiä solmukkeita.)
Jos nyt yhtään lohduttaa, niin hyvä on ainakin että pääset vielä tutkimuksiin. :)
Tuo odotus kesäkuulle tuntuu pitkälle mutta
lymfooma (jos se sitä on) tuona aikana tuskin etenee sanottavasti.
Tavallista on lymfoomassa että hoitojakin annetaan vasta kun tauti on edennyt "tarpeeksi pitkälle".
Siksi ei varmaan nytkään kiirehditty sinunkaan tapauksessasi.
Koeta nyt jaksaa sinne tutkimuksiin,jospa silloin löytyisi joku selko asiaan :)
Jos et silloinkaan tunne luottavasi diagnoosiin niin lisätutkimuksia on sitten varmaan pyydettävä.
Onko sinulla ollut muita oireita kuin nuo turpoilevat solmukkeet?Oliko verikokeissa mitään hälyttävää.?
Sairauden alkuvaiheessa veriarvot tosin saattavat olla ok,mutta voi niistä saada os'viittaa.
Entä olosi muuten,tunnetko olevasi kunnossa ?
Tsemppiä vain ja kärsivällisyyttä!
Toivotaan että tämä kakkoslääkäri on oikeassa!
... (tästä nyt ei paljon apua tainnut irrota)...... :(
-soikku-
- Pallo hukassasanneke
- Re: Pallo hukassasoikku
- Re: Pallo hukassasanneke
- Re: Pallo hukassaKarhutar
- Re: Pallo hukassahilleviivi
- Re: Pallo hukassasanneke