Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Pallo hukassa
Minulla on hoidettu pienisoluinen lymfosyyttinen lymfooma/KLL ja kilpirauhasessakin on havaittu kyhmyjä. Ensin sanottiin, että kilpirauhanen on suurentunut, mutta kyhmyjä ne kuulemma ovatkin. Kilpirauhasen syöpää ei kuitenkana ole oletettu olevan, vaan lymfooma.Niitä oireita, mitä luettelit, oli minulla jo vuosia. Hoidolla ei todellakaan ollut mitään kiirettä, odoteltiin, että kyhmyt ovat n. 5 cm suuria. Ohutneulanäyte kaulan imusolmukkeesta ei osoittanut syöpäsoluja, vasta koepalana otetut 2 imusolmuketta antoivat oikean tuloksen. Se tehtiin vasta, kun vihdoin viimein otettiin kerroskuvaus, josta ilmeni, että kehon joka kolkassa on jo isoja kyhmyjä. Varmaan lääkäri oli arvioinut, että kiirettä ei ole. Hoito onnistui, se loppui jo lokakuussa. Taas oli kontrolli juuri ja tulos on hyvä edelleen.
Kerron tämän kaiken siksi, että JOS diagnoosisi olisi se, minkä mainitsit, sama kuin minun, niin tähän ainakin on hoito. Ja kiirettä ei ole, hoito tehoaa, kun se annetaan lääkärin katsomana sopivana aikana. Epämääräistä veivaamista tuntuu olevan, mutta ei sitä tutkimusta kesken jätetä.
Voimia kesäkuuhun asti ja eteenkin päin! T:hilleviivi
- Pallo hukassasanneke
- Re: Pallo hukassasoikku
- Re: Pallo hukassasanneke
- Re: Pallo hukassaKarhutar
- Re: Pallo hukassahilleviivi
- Re: Pallo hukassasanneke