Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Pikainen lähete mammografiaan, rntasyöpä?

Minä en jäänyt sairaslomalle,koska pelkäsin että sekoan lopullisesti,niin paljon pelkäsin.3 eri lääkäriä ehdotti sairaslomaa,turhaan.
Mutta hyvä että sinä jäit,on varmasti tarpeen.Niinkuin minullakin olis ollu tarpeen,rasitin vain lisää jo ennestään olevaa kättä ja rintaa.Minulla raskas työ vanhustenhoitajana niin ei todellakaan helpottanu oloa,kipua.Nyt jos sama tilanne jäisin sairaslomalle.Opin toukokuussa niin paljon että työ ei ole niin tärkeää että sille uhraisin kaiken,muut asiat elämässä tärkeempiä.
Minulla edelleen koskee ajoittain rintaan,mutta minulle on sanottu että se voi olla aivan vaaratonta lihaskipua tai sitten siihen on tullut jokin isku tms.Ja uskon sen vahvasti että syy kipuun on kun lapseni painoi pienellä mutta vahvalla kyynärpäällään siihen,leikkiessä tai kun painimme leikkimielellä,ja siihen kun sitten tuli yllättäen raskasta työtä.Sairaalassa painavia ruokakärrejä piti työnnellä ylä-ja alamäkeä pitkiä matkoja se aiheutti lisää vaurioita.Rintaan koskee vieläkin ajoittain kovasti,kuten nyt, mutta otan kuurina tulehduskipu lääkettä tai "oikeaa"lihasten rentouttavaa lääkettä Sirdalud nimistä lääkettä,auttaa.Minulla on kuulema sen verran isot rinnat että rintarauhaset helposti kipeytyvät ja imusolmukkeet turpoavat.
Toivon sinulle SYDÄMMESTÄNI että oireet ovat vaarattomia pahkuroita,ja että saisit terveen paperit.Kädet ristissä toivon sinulle KAIKKEA HYVÄÄ.Kirjoitatko minulle henkilökohtaisen viestin tälle palstalle miten kävi.En halua olla utelias mutta myötätunto puolellasi.Tiedän mitä on tuntea pelkoa,tiedän myös mitä on kun sanotaan että sinulla on syöpä...
nina | 1.10.2007 klo 09:01:37