Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Pikainen lähete mammografiaan, rntasyöpä?
Minulle tehtiin viime viikolla lymfa hoitoa. Siinä vaiheessa kun lymfaa tehtiin kainalon ja rinnan välisellä alueella sain voimakkaan kipukohtauksen, joka säteili lapaluun yläosaan ja koko käsivarteen.Hoitaja oli viestittänyt lääkärille rinnan olevan turvoksissa. Muutaman päivän kuluttua lääkäri tutki rinnat ja kipuilevasta rinnasta löytyi suuri, kipeä laakea kovettuma / (pahkura) rinnan ja kylkiluiden yhtymäkohdasta. Tuli lähete pikaiseen mammografiaan. Menen maanantaina sairaalan päivystykseen paperin kanssa (soitin perjantaina ja pyysivät näin tekemään).
Olen kauhuissani, enkä pysty puhumaan asiasta kenellekään. Yhdelle ystävälle juttelin, mutta hän sanoi itsellään olevan rinnoissa myös sivuilla aristavia kyhmyjä, eikä lääkäri pitänyt niitä huolestuttavina..... Tämä ei minua kuitenkaan rauhoittanut:(
Olen ollut myös keväästä lähtien erittäin väsynyt ja pahoivoiva, mutta se diagnosoitiin jatkuvasta hartia- / käsisärystä johtuvaksi masennukseksi. Masennuslääke kylllä auttaa paremmin kestämään väsymystä ja kipua, mutta väsymys, kipu ja pahoinvointi jatkuvat edelleen.
Kertoisitteko mitä mieltä olette, onko jollain ollut vastaavaa oiretta? Voisiko joku helpottaa kauhuani?
- Pikainen lähete mammografiaan, rntasyöpä?Joulu43