Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Pikainen lähete mammografiaan, rntasyöpä?

Minulla oli aivan samanlaiset !! oireet viime vuonna näihin aikoihin.3.Marraskuuta kävin syöpäsairaanhoitajan luona tutkituttamassa rintani ja hän löysi vasemmasta rinnastani ison pahkuran.Se oli kipeä ja arka kuten vasen käsi hartiat.Rintani oli vahvasti turvoksissa.Minä myös olin koko syksyn hirveen väsynyt mutta silti en nukkunut,söin mielialalääkkeitä jotka eivät auttaneet,kuin karkkia olis pistellyt. Pahoivointisi voi johtua että olet niin ahdistunut tilanteestasi.Totta kai se pisti ajattelemaan et tämä on nyt sitä ja tietysti sen menoa.Soitettiin samoin tein toiselle paikkakunnalle jossa tehdään mammografiaa.Sain ajan vasta kolmen viikon päähän ja odottavan aika oli pitkä.Söin kipu ja tulehdus lääkkeitä ja itkin ja pelkäsin että pieni lapseni jää orvoksi.Vihdoin tuli se päivä että menin mammografiaan jossa tehtiin ultrakin, niin rystyset verillä,kynnet syötynä odotin tuloksia ja lääkärille pääsyä ja vihdoin kun pääsin niin lääkäri totes että enpä ole näin siistejä rintoja vähään aikaan nähnytkään.Se oli ollut jokin harmiton pahkura joita tulee ja menee naisilla.Halasin lääkäriä ja sanoin että kylläpä sain maailman parhaan syntymäpäivä lahjan(tutkimus syntymäpäivänäni).Käski edelleen seurailla rintoja mutta syytä huoleen ei ainakaan vielä.
Tiedän sinun tuntemukset koska itse kokenut AIVAN samanlaiset tuntemukset.
TOIVON että sinullekkin tulee hyviä,rauhoittavia uutisia.Älä toivoasi vielä heitä.
nina | 30.9.2007 klo 17:06:30