Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Tänään todettu syöpä, kohta 20v. nainen

Hyvä ystävä!

Olen vilpittömästi todella pahoillani sairaudestasi.
Minulla ei ole vielä todettu mitään, menen kaulaultraan 2.2.2007. Ongelminani ovat olleet jänteet, jotka eivt pysy paikoillaan..ja nyt kaulaan on tullut pahkuroita. Yksi on oikealla puolella kaulan ja niskan rajamailla, toinen vasemmalla puolella korvan takana. Toisiakin on kaulallani, pienempiä vain.. eli se voisi olla pehmytkudos- tai imusolmukesyöää.
Pelkään aivan älyttömästi..ja uskon sinunkin tuntevan suurta pelkoa, niin kuolemaa kohtaan kuin muutenkin. Itselläni on jatkuvasti selkä ja kaula kipeitä..ja ajatukset eivät aina täysin ole positiivisia, vaikka se auttaisi varmasti.
Ihana, että sinulla on äiti johon tukeutua. Minun äitini kuoli marraskuussa. onneksi minulla on avomies, mutta toisaalta se tekee tästä raskaampaa, sillä tuntuu, että kaikki on edessäpäin. Oma talo, lapset ja elämä..mutta silti tämä kaikki voidaan viedä silmänräpäyksessä pois..niin minulta, kuin mieheltänikin.
Toivon sinulle paljon jaksamista, ja positiivisia ajatuksia. Toivotaan, että syöpä ei olisi levinnyt, ja selviäisit säikähdyksellä. :)
nainen -85 | 25.1.2007 klo 14:26:34