Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Päässä jotain ylimääräistä?

No onneksi on työterveyshuolto, mutta luulen että neurologin konsultaation joudun itse maksamaan. Minulla on kuitenkin hoitokuluvakuutus. Tänään ei pää ole niin kipeä enka saanut enää tälle päivää aikaa lääkärille. Mietin, että JOS päässä on jotain ylimääräistä, miten esim. päänsäryn kanssa, onko se ihan jokapäiväistä vai miten teillä muilla? Millaisia muita oireita on ollut?

Opiskelu on aika pirun hankalaa nykyisin... Tuntuu ettei mikään kertakaikkiaan jää enää päähän. Pärjään esim. pääsykokeissa tosi hyvin,mutta sitten kun tulee oikeasti jotain muistettavaa niin ei tuu mitään. Ja yleiskunto on romahtanut todella alas. Minun piti juosta maratoni tänä kesänä,mutta hyvä kun enää jaksan postilaatikolle KÄVELLÄ.
Oman työterveyslääkärin mielestä vika on vain korvien välissä (ehkä onkin?), masennus diagnoosia kovin tohkeissaan tarjoamassa. Olen siis jo viime keväänä käynyt ekan kerran valittamassa oloani.

Tulipas sekavaa tekstiä :)

-Terhi
TE | 27.9.2011 klo 10:31:52