Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: tietoa maksan kasvaimesta? ei siis etäpesäkkkeestä

Kiitos karhutar.

Odottavan aika on todella pitkä, välillä kamalia päiviä ja välillä parempia, jolloin ei lamaannuttava kauhu ja pelko halliste elämää. Lääkärit kyllä sanoi, että suurella todennäköisyydellä kasvain on hyvänlaatuinen, mutta jos ultra lausunnossa lukee että näkyvyys HUONO, niin ei oikein jaksa uskoa että ne lääkärit niin varmuudella voi tietää. ja kun kuitenkin tukimukst kiireellisinä eteenpäin. Mutta tänään on hyvä päivä ja helpompi olla kun sai nukuttuakin, ni ajattelee että turha murehtia ku ei vielä tiedä, ei auta ku ootella. ja sen puoleen, hyviä merkkejä on ainakin se etten ole keltainen ja kivuton ( se on paha juttu jos niin on) vaan valkoinen ja jonkin verran kipiä he he.

Neoplasma hepat ( benigni?) liki lähetteessä, pari englannin kielistä lähdettä olen löytänyt josta olen saanut tietoa. töissä pääsen lääketieteellisiin tietokantoihin, mutta niistäkin aika vähän tietoa juuri tämän tyyppisestä löydän. rohkeus ei riitä kysymään tutuilta lääkäreiltä ( olen siis hoitoalalla töissä, ei aina hyvä juttu kun tietää että kasvain maksassa ei oo kovin hyvä juttu vaikka oliski hyvälaatuinen ( vuoro riski).

odotellen =)
valaskala | 28.7.2009 klo 12:58:28