Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: karmivaa odotusta ja pelkoa

heippa soikku!

tuntuu kyllä joo lohduttavalta kuulla muidenkin kokemuksia ja tuntemuksia. vertaistukihan on paras tuki..

onko sulla hoidot siis loppuneet täysin? miten sun sairautta seurataan? millaisia oireita sulla oli, ennenkuin tauti todettiin? eli oletko palannut jo täysin työelään takaisin? onko sulla lapsia? jos, niin miten kerroit heille asiasta? itselläni on 2 poikaa 8vee ja 11vee, en tiedä miten kerroin pojille sairaudestani jos sellianen nyt todettaisiin. no, se on sitten sen ajan murhe. ja voihan se olla, ettei edes tarvitse kertoa koko asiasta mitään, jos saan ns terveen paperit...

mulla on tunteet ja mieli vaihdelleet laidasta laitaan. välillä masentaa, itkettää ja tekis mieli vajota maan alle. sit välillä oon tosi pirtee ja hyväntuulinen, jolloin ajattelen että mulla on kaikki ok eikä mitään todeta. jotenkin raskasta elää tällaisen tunnmyrskyjen kanssa.
ei jaksais odottaa tulosten saamista, siihen tuntuu olevan ikuisuus ja odottavan aikahan on pitkä ja piinallinen...

on mukavaa, kun tietää että täällä voi käydä lukemassa toisten tarinoita ja saa itsekkin tukea prosessiin : )

voimia sulle kovasti jokaiseen päivään ja hyvää syksyä!

t."sinivuokko"

sinivuokko | 18.10.2009 klo 14:24:31