Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

karmivaa odotusta ja pelkoa

heippa soikku pitkästä aikaa!

päivät ja viikot ovat hurahtaneet huomaamatta, olen siis pystynyt elämään suht normaalisti niinkuin ennenkin..

tosin eilen iski taas kamala olo ja paniikki, kun tajusin että menen enviikon keskiviikkona sinne keuhkokuvaan ja vatsan ultraääneen. tänään on ollu pinna tosi kireellä, oon vaan meuhkannut ja itkenyt koko päivän. pelkopeikko alkoi taas kummittelemaan ja pahasti. tiedän, että vatsa uä vastaus kertoo aika paljon tilanteesta. kyseiseen tautiin meinaa kuuluu pernan suurentuminen. että jos saan kuulla sellaisesta muutoksesta, tiedän jo varmuudella sairastavani epäiltyä tautia. jännitän keskiviikkoa tosi paljon, stressi iski kunnolla tajuntaan. pakko kuitenkin yrittää olla suht rauhallisena ja tehdä normaalisti asioita. onneks olen töissä ja saan ajatukset päiväksi muihin asioihin...

mitäs sulle kuuluu? miten olet jaksellut ja voinut?

syysilta terveisin "sinivuokko"
sinivuokko | 25.10.2009 klo 20:04:52