Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: karmivaa odotusta ja pelkoa

Hei "sinivuokko"!
Oli ihan käytävä katsomassa mitä tuo sinun diagnoosisi tarkoittaa ja löytyihän sitä tekstiä..
On varmaan vaikea sieltä "viidakosta" löytää sitä mistä itselleen parhaan avun saisi,etenkin kun vielä joudut odottelemaan varmempia tuloksia.Mutta aika lohduttavallehan siellä ainakin keskustelut vaikuttivat,monia elinvuosia on sairauden kanssa eletty.

("Polysytemia veran" tämän haun yhteydessä sieltä löysin,en tiedä,onko sinun asiasi kanssa mitään tekemistä ,mutta täällä palstoilla heidän porukkansa vaikuttaisi olevan kaikkein aktiivisinta pitämään jopa yhteisiä kokoontumisia.)

Tiivistetysti:oma sairauteni tuli tavallaan yht'äkkiä kun nivusten imusolmukkeet suurenivat melko rajusti.
Lapset olivat 11-ja 13 silloin;kerroin heille että minulla on nyt tämmöinen sairaus ja sitä aletaan hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla ja luotetaan siihen että ase auttaa eikä murehdita suotta,mennään päivä kerrallaan.Ensin taisi tulla joku tunnepurkaus mutta muuten elettiin normaalia arkea ,vaikka vähän erilaista.
Töissä olen ollut kuten ennekin.

JOS haluat vaihtaa ajatuksia tai purkaa mieltäsi niin voit laita minulle yksit.postia ,kirjoittelen sitten tarkemmin.
Jos et ole ennen siellä käynyt,niin: kun olet kirjautunut esim. "vastaa viestiin", niin siellä yläreunassa vihreällä pohjalla on palkki jossa on kirjekuori,klikkaa siitä ,niin voit kirjoitella.

Toivotaan tietysti että pääset pelkällä säikähdyksellä !

......odotus tuntuu pitkälle nyt mutta pian huomaat että ,jokos se aika onkin mennyt.. Tosi luonnollista että tunteet ailahtelevat,semmoistahan se elämä on... :)
Kiitos toivotuksista ja pikaista ajan kulumista sinulle ;)
tv:soikku

soikku | 20.10.2009 klo 20:01:23