Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Oudot kivut, patit ja pelot. Syöpää vai psyykkistä?
Hei ja kiitos Riitta!Itsekään en mielelläni noita psyykelääkkeitä tai muitakaan lääkkeitä yleensäkään ota, mutta pelko/paniikkikohtaukseni olivat aika rajuja ja olin välillä aivan hysteerinen. Olen aika herkästi stressaavaa tyyppiä ja melko herkkä luonteeltani, joten reagoin yleensäkin voimakkaasti asioihin. Tästä syystä uskon toisaalta myös siihen että tuo pyörtyminen jotenkin ehkä laukaisi minussa tämän ahdistuneisuuden. Nuo lääkkeet nyt näyttävät olevan avuksi tässä ainakin sen verran että pysyn jokseenkin toimintakykyisenä.
Yritän olla murehtimatta tulevaa ja joskus siinä hetken aikaa onnistunkin. Sitten jokin kolotus taas saa ajatukset patteihin ja muihin oireisiin ja kuten sanoit sitten niitä kolotuksia vasta alkaakin olla. Tänään sain ahdistuskohtauksen siitä että korvani menivät hetkeksi lukkoon. Yritetään olla turhia stressailematta parhaan kyvyn mukaan ja odotella tutkimuksia. Ihanaa että täällä on paikka missä voi purkaa näitä syöpään liittyviä pelkojaan.
- Re: Oudot kivut, patit ja pelot. Syöpää vai psyykkistä?Murustelija
- Re: Oudot kivut, patit ja pelot. Syöpää vai psyykkistä?syöpäkammoinen