Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Läheisillä rintasyövät päällä ja nyt vielä itsellä kyhmy rinnassa...

Jooh, olen tähän asti pitänyt noita tosi tukevia sporttirintsikoita, ja tänään laitoin ekaa kertaa "normirintsikat" päälle. Vielähän tuo haavan kohta on sellainen arka, ettei viitsi kauheasti törkkiä tai painella, mutta ehkä se siitä aikaa myöten. Rinta on myös hintsusti eri muotoinen kuin toinen, jos tosi kriittisesti tarkastelee. En tiedä, muuttuuko tuokin hieman, kun tosiaan ne kudokset vielä etsivät paikkaansa. Hyvä kuulla, että oireilua voi jatkua hyvän aikaakin.

Tosi hyvä tuo sun tuloksesi siis, ja kyllä mä uskon että röntgenlääkäri tietää mitä tekee. Muakin kyllä tavallaan vaivaa se, että vasenta rintaa ei ole oikeastaan missään vaiheessa syynätty yhtä suurennuslasin kanssa kuin oikeaa. Itsellä on tunne, että kun sinne ultraan kerran vaivautuu, niin miksi ei voi sitten saman tien katsoa tarpeeksi huolekkaasti kaikki paikat. Mutta ehkä tää on enemmänkin tästä potilasnäkökulmasta katsottua - onko tilastollisesti mitään syytä huolestua kainaloista jos kerran rinnoista ei löydy mitään :) Mut ainahan voi halutessaan varata ultra-ajan yksityiseltä, jossa varmasti voi pyytää hidasta ultrausta. Ei niin kova hinta ole mielenrauhasta... :D

Ei oo ollut mitään vuotoa, enkä kyllä ole kipujakaan huomannut, mitä nyt patin havaittuani rupesin päivittäin runnomaan ja painelemaan molempia rintojani paniikin vallassa, niin että melkein ärtyivät siitä :) Mutta huomasin siis papillooman ihan sattumalta itse tunnustelemalla. En ollut ikinä ennen tuntenut sitä, vaikka kyseessä oli kuitenkin noin 1 cm patti, eli jo jonkin aikaa varmasti siellä ollut. Patti ei kuitenkaan tuntunut makuulla vaan ainoastaan pystyasennossa, joten voi vaikuttaa asiaan.
Gifu | 1.3.2012 klo 21:12:08