Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Läheisillä rintasyövät päällä ja nyt vielä itsellä kyhmy rinnassa...
Hyvä että asiaa nyt kuitenkin tutkitaan ja otetaan se näyte, sitten olet viisaampi sen suhteen. Ja toki mitään ei ole sinulla vielä todettu, joten yritä uskoa viimeiseen saakka nyt siihen että se ei ole mitään vakavaa. :) Ehdit murehtia sitä sitten jos on jotain murehdittavaa. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta näin se vain on.Minun rintasyöpämatka alkoi viime vuoden lokakuussa, kun suihkussa rintoja tunnustellessa kyhmyn löysin. Ja onneksi löysin! Siitä sitten lääkärin, mammografian ja ultran sekä paksuneulanäytteen kautta homma selvisi. Ja mun kohdalla se oli sitä pahinta. Mutta ei kuitenkaan ollut ehtinyt levitä minnekään, ja selvisin ainakin toistaiseksi rinnan poistolla sekä sytostaateilla. Tänä päivänä olen onnellinen, että olen terve kunnes toisin todistetaan.
Olen kirjoitellut blogia osoitteessa www.suninthemoon.blogit.fi Lue jos tahdot. :) Mutta älä surffaile nyt kaikilla syöpäsaiteilla tässä kohtaa, voi olla että tieto lisää vain tuskaa ja ahdistusta. Itsediagnosointi ei ole nyt se paras lääke. Kaikki selviää ajan kanssa. Voimia ja jaksuja päiviisi!!
- Re: Läheisillä rintasyövät päällä ja nyt vielä itsellä kyhmy rinnassa...Kiroileva siili