Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Puoli vuotta äidin kuolemasta

Menetin oman 50 vuotiaan äitini myös keuhkosyöpään, nyt 29 päivä tulee täyteen puoli vuotta. Vähän aikaa sitten oli parempi jakso, kun sain kaikki käytännön asiat järjestykseen. Nyt kun pitäisi taas elää "normaalisti", on se kauhean vaikeaa aina välillä. Tuntuu että kaikki ajattelevat että siitähän on mennyt jo niin pitkä aika, että minun elämä on jo normaalia taas. Näin sanoi minulle eräs ystävä. Tulee vaan paha mieli kun en yhtään yötä ole näkemättä ahdistavia unia äidistä ja yhtään päivää en saa kulumaan ilman että ajattelisin että voi kun äiti olisi täällä. Tuleva ammattiin valmistuminen, syntymäpäivät ja joulu tuntuvat jo nyt ihan liian ahdistavilta ilman äitiä. Kuka leipoo kakkuja ja onnellinen ainoa tyttönsä valmistumisesta? Kuka laittaa joluluruoat? Kuka muistaa lähettää tekstiviestin juuri sillä hetkellä kun on synttäreinä se kellonaika jolloin olen syntynyt?
Voimia kaikille teille, on vaan pakko jaksaa eteenpäin.
Emmy
Emmy | 25.9.2006 klo 17:41:44