Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Puoli vuotta äidin kuolemasta

Minäkin käyn nyt läpi tämä suruaika,minulle tärkein ihminen maan päällä ja kaikista rakkain nukahti pois 10.8.06 illalla ja kotonaan...Koko loppuaika meni nopeasti,Toukokuun lopussa todettiin keuhkosyöpä joka lähettänyt etäpesäkkeitä pään alueella,Kesäkuussa hän oli TYKSissä sai sädehoitoa ja lopulta pääsi kotiin saattohoitoon.Hänen suurin toive oli kuolla kotona ja että se olisi ollut mahdollista minä otin eläimet mukaani ja matkustin 420km kotiin asumaan ainakin 5 viikkoa äitiä hoitamaan.Alussa hoidin minä sekä vanhin isoveli äitiä sitten kävi kotisairaanhoitaja kerran päivässä,mutta sitä muka kun meni eteenpäin tuli kotis.hoitaja 3krtaa päivässä.Muuten minä äitiä hoidin vuorokauden ympäri 2½viikkoa kunnes syöpä lopulta vei loputkin voimat...ikävä on pohjaton...Kuoli 6 pvää ennen 70v synttäreitä.
NinaH | 25.9.2006 klo 13:12:20