Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Ihmettä odotellessa
Olen niin pahoillani.Luin ensimmäisen kirjoittamasi viestin,ja tarkoitus oli siihen vastata.Sen sain tehtyä sitten eilen.En lukenut kirjoittaamasi viimeistä viestiä.Olisi totisesti pitänyt.
Kuinka typerästi kirjoitin elämästä,toivosta,ajattelin mielessäni että jos se ihme Läheisesi kohdalle tapahtuisi.Ei tapahtunut.
Jarmon kuoltua,olin pitkään katkera siitä,että kuoli niin "nopeasti"(viidessä viikossa)syöpään.Ei ollut hoitoja.Ei mitään jolla olisi saanut kalenteriin lisää päiviä.Olin vaan niin itsekäs,että olisin halunnut pitää Jarmon täällä.Jossain vaiheessa sain Jarmosta otettuja valokuvia viimeiseltä elinviikolta Terhokodista.Silloin tajusin kuinka sokea olin ollut.Jarmo oli niin sairaan näköinen.Luuta ja nahkaa,keltaiset kasvot ja silmänvalkuaiset,kallon jokainen luu eroittui.Jarmo ei kipuja valittanut.Mutta niitä oli paljon.
Mutta siitä olen varma,että halusi päästä pois odottamasta kuolemaa.Oli itse hyväksynyt kuoleman.Mikä oikeus minulla oli olla itsekäs.
Jarmo oli tilin tehnyt selväksi elämän loppumisen suhteen.
Uskon,että meidän läheisillä on nyt hyvä olla.
Poissa on kivut,ahdistus,pelko.
Meille jää ikävä ja suru.Se tulee olemaan aina osa meitä.
Mutta jossain edessä on se päivä,kun enään ei satu niin paljon.
Lämmin halaus Sinulle.
Kristiina
- Ihmettä odotellessakrisse63
- Re: Ihmettä odotellessatulppu
- Re: Ihmettä odotellessakrisse63
- Re: Ihmettä odotellessaMurmeli
- Re: Ihmettä odotellessasalla10
- Re: Ihmettä odotellessaTiltu_R
- Re: Ihmettä odotellessaKristiina