Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Itkun päivä...

Pinjaenkelin äiti! Voimia Sinulle pääsiäiseen. Täytyy sanoa, että ihailen jaksamistasi ja asennettasi. Suruja ei voi vertailla, jokaisen omaa elämää kohdannut suru on se suurin suru. Suren itse rakkaan äitini kuolemaa, ja tämä suru tuntuu musertavalta. Mutta myönnän, että kolmen pienen lapsen äitinä minua kauhistuttaa pelkkä ajatus siitä, miten murskaavaa on menettää oma lapsi. Sitä tuskaa en pysty edes kuvittelemaan. Kaiken ikävän, surun ja tuskan keskellä sinä jaksat kuitenkin lohduttaa muita ja valaa uskoa huomiseen. Uskosi kantaa Sinua. Välillä tuntuu, ettei kaltaiseni aikuinen, itsekin äiti saisi näin kovin surra äidin kuolemaa. Mutta sinulta riittää lohtua jokaiselle. Kiitos siitä. Vanhin lapsistani on Pinjasi ikäinen, ja usein häntä katsoessaan sinä ja enkelityttösi tulette mieleeni. Mietin, miten tuskaasi voisi lievittää. Miten väärin on, että elämä päättyi niin lyhyeen! Mutta ehkä meidän ei ole tarkoituskaan ymmärtää tätä elämää, elää vaan kaikkine iloineen ja suurine suruineen. Suruun ei kai ole mitään muuta lääkettä kuin aika. Aika tylpistää kivulta terän, mutta ei kai se ikävä ikinä katoa. Minä toivon Sinulle paljon Voimia!
surusyksy | 13.4.2006 klo 21:24:47