Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Itkun päivä...

Huomenta Sinimeri,luin koskettavan viestisi,miten tuttua myös minulle.Minäkin muistelen vielä mielessäni oman lapseni kuolinhetkeä niiden kaikkien muiden muistojen lisäksi,tuskaa ja ikävää tuntien.Miten ihmiselämää kovalla kädellä koetellaan,näin välillä mietin.Pinjan kuolemasta on vielä niin vähän aikaa,tunteesi aaltoilevat kuin vuoristoradalla.Sen kaiken tuskan keskellä välillä touhuaa ja lentää kuin tuulimylly,kunnes tulee taas se äkkipysähdys,tyhjä olo,katkeruus ja ikävä.Oman lapsen eikä muiden lasten kuolemaa ei koskaan tule hyväksymään,siksi tämä miksi sana tulee aina olemaan mielessämme.Pia tyttöni syntymäpäivä on pääsiäispyhänä(17.4),hän täyttää 14v.Tällä hetkellä oloni on itkuherkkä,masentunut,hermot kireällä.Hänen syntymäpäivänsä on ollut minulle aina vielä tuskaisempi kuin kuolinpäivä,se ehkä muistuttaa minua hänen syntymästään kun kaikki oli vielä hyvin,katkeruus nostaa myös päätään.Mutta näitä asioita ei pääse pakoon,aivoja ei voi ruuvata niin että nämä tuskat katoaisi,ne vaan pitää kestää vuodesta toiseen.Kirjoitit hienosti,osuvasti tuon lauseen:ikuisuudessa meidän vuotemme ovat vain tuulen henkäys...ja olemmekin jo yhdessä.

Kevättä kohti,voimia ja halauksia!!
T:Piian äiti
Piian äiti | 11.4.2006 klo 09:37:21