Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Rakkaani kuoli
Hei,Olen itse rintasyöpään sairastunut, mutta näillä näkymin pääsen sairaudestani melko vaivattomasti. En oikeastaan haluaisi kertoa omasta sairaudestani vaan siitä, mitä olen omassa kuoleman pelossani pikku hiljaa oppinut hyväksymään:
Olen menettänyt nuorena ja luulin, että olen päässyt kuoleman kanssa ikään kuin sujuiksi. Elämä on kuolemista hyväksyttävissä olevassa mielessä: meistä jokaisella on oma aikajanansa. Onnittelut hänelle, joka oivaltaa sen ajoissa. He ymmärtävät nauttia jokaikisestä kiitävästä hetkestä läheistensä kesken.
Meille läheiset, rakkaat, ovat itse asiassa vain lainaa, hetkellistä mukanaoloa. Me synnymme ja kuolemme yksin. Matkan varrella on hyvin paljon ihanaa nautittavaa rakkaiden kanssa. Ole onnellinen niistä hetkistä, mutta ymmärrä, että olemme osa suurempaa kokonaisuutta: Meitä ennen ja meidän jälkeemme tulee ihmisiä: vuoro vaihtuu, ja me siirrymme historiaan. Tällaista yksinkertaisuudessaan elämä on. Hyvässä lykyssä tapaamme rakkaamme Nanjijalassa (Astrid Lindgrenin Veljeni Leijonamieli)
Pidä huolta itsestäsi!
- Rakkaani kuolivptoss-60
- Re: Rakkaani kuoli"helinä"
- Re: Rakkaani kuolitulppu
- Re: Rakkaani kuoliSusanne
- Re: Rakkaani kuolininnu72
- Re: Rakkaani kuolisalla10
- Re: Rakkaani kuoliAurinko
- Re: Rakkaani kuoliisosisko
- Re: Rakkaani kuoliLotta84
- Re: Rakkaani kuolivptoss-60
- Re: Rakkaani kuolielämä