Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Rakkaani kuoli
Hei!Minunkin rakkaani kuoli, tammikuussa. Hänellä oli hodgkinin lymfooma 14-vuotiaana johon sai raskaat sytostaatti ja sädehoidot vielä varmuuden vuoksi päälle ettei uusiutuisi. lymfooma ei sitten uusiutunutkaan mutta sädehoitojen seurauksena tuli sekundaarinen pehmytkudossarkooma. Se levisi sitten kaikkialle ja sille ei voinut mitään.
Minä olen kyllä edelleen aivan rikki ja hillitön ikävä. On niin tyhjä ja kurja olla eikä mikään tunnu miltään. Pakko vaan olla vaikka toivoisi voivansa olla olematta.
Minun mieheni ehti sairastaa vuoden, kesällä oli hoitoja joista hän sitten syksyllä kieltäytyi. Vietimme ihanan syksyn, ja mieheni ehti hyväksyä täysin tilanteensa ja oli aivan tietoinen tulevasta kuolemasta mitä minun oli vaikea käsittää. Tammikuussa mennessämme tarkastukseen täydeksi yllätykseksi syöpä oli levinnyt ja mieheni kuoli siitä 4 päivän päästä. Oli siis aivan hyvässä kunnossa 10.1 mutta kuoli 15.1. Ne neljä päivää olivat aivan hirveät. Vaikkakin ehdimme silloinkin välillä jutella sillä hän oli kaikista kipulääkkeistä huolimatta yllättävän tajuissaan.
Koko vuoden hän oli todella reipas ja urhea. Viimeisenä yönä hän vain pelkäsi kokevansa tukehtumiskuoleman, itse kuolemaa ei pelännyt. Onneksi ei joutunut kokemaan tukehtmiskuolemaa vaan nukkui rauhallisesti pois Herran Siunauksen saattelemana levottoman yön jälkeen.
On kyllä niin järkyttävää tämä elämä. Ihan kamalaa.
- Rakkaani kuolivptoss-60
- Re: Rakkaani kuoli"helinä"
- Re: Rakkaani kuolitulppu
- Re: Rakkaani kuoliSusanne
- Re: Rakkaani kuolininnu72
- Re: Rakkaani kuolisalla10
- Re: Rakkaani kuoliAurinko
- Re: Rakkaani kuoliisosisko
- Re: Rakkaani kuoliLotta84
- Re: Rakkaani kuolivptoss-60
- Re: Rakkaani kuolielämä
- Re: Rakkaani kuoliisin tyttö