Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Tuntuu pahalta

Syvin osanottoni menetyksiesi keskellä, se vaan on niin että se suru on jokapäiväinen vieras meillä jotka täällä puramme sydäntämme mutta onneksi voit uskoa ettet ole surussasi yksin olemme kaikki varmasti hengessä mukana. Minulla myös kuoli vanhin ja rakkain sisareni juuri 25.7 ja olo on edelleenkin tyhjä kävin hänen kanssaan myöskin kaikki lääkärit ja sytostaattihoidot läpi, kuljin hänen rinnallaan niin kauan kun hän pystyi kävelemään ja kun ei enää kävellyt nostin pyörätuoliin jolla kotona kuljimme hän oli minun kanssani ihan viimeiseen hengenvetoon kotona ja näin sain saattaa hänet viimeiselle matkalle. Nyt tunnen vain surua ja yksinäisyyttä kun nämä kaksi vuotta hän on ollut minun kanssani, raskasta se on mutta uskon että tarjosin hänelle parhaan mahdollisen viimeisen matkan, ja siitä saan voimaa mutta yksin en pysty tätä surua työstämään tarvitsen ammattiapua kun olen vain heikko ihminen, joka aamu kun herään on mielessä se rakas sisko joka minun kanssani oli aamupalalla tuossa pöydän päässä pyörätuolissa istuen. Lapseni koettavat lohduttaa ja valaa uskoa että kaikki menee hyvin ja hautajaiset ovat se päätepiste mutta minulle se on tuskien taival, en tiedä kuinka sen läpi vien. Tyttäreni asuvat miestensä kanssa melkolailla lähellä ja käyvät minua katsomassa mutta muuten yöt olen yksin ja siiloin muistot saa vallan. Raskasta on meillä ja sinulla etenkin kun on niin monta menetystä pienen ajan sisällä että jos edes hieman pystyin lohuttamaan tiedolla että minulla on sama suru ja samat ajatukset kuin sinulla, tämä on vaikeaa mutta jos jaksat niin kirjoita ja kerro luen näitä sivuja joka päivä koska se on helpompi käsitellä omaakin tuskaa. Jaksamista sinulle ja omaisillesi, ja muista että kenellekkään ei ole annettu suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa, uskon ainakin näin.
saatan | 30.7.2006 klo 09:32:13