Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Tuntuu pahalta

Tiuku ja Banzu. Lämmin osanotto Teille molemmille.Saatan, kyllä sinä jaksat hautajaiset ja kaiken sen tulevan, etkä ole milloinkaan YKSIN, niinkaun kun jaksat edes lukea näitä kirjoituksia.
Minun rakkaan siskoni kuolemasta tuli 3.8.3kk ja ensimmäinen kuukausi on aivan "pimennossa". Nyt vasta sen huomaan kun ystävät kyselevät ja keskustelevat mitä oli silloin ja silloin , ei aavistustakaan. Ensin minäkin kaihdoin kaikkia yleisiä paikkoja, linnottauduin suruuni ja olin vain kotona. Niinpä tyttärieni lapset huomasivat nyt, että Mamma on oppinut puhumaan ja naulamaan.(lisää r-kirjain,pienimmäiseltä ei sitä vielä tule)
Uurnan laskuun kun olin lähdössä, purin pahassa elämäntilanteessani aamulla tänne tuntojani ja niin jaksoin mm. Kristiinan toivotuksilla ajaa 150 km yksin yhteen suuntaan.
Nyt olen yrittänyt järjestää hautajaiskuvia järjetykseen, vaan täytyy jättää myöhäisempään, vielä ei näköjään ole aika.
Ikävä ja muistot eivät koskaan katoa, mutta elämä jatkuu edelleen päivä kerrallaan ja olen oppinut odottamaan sanonnalla:että asioilla on tapana järjestyä.

Haluankin edelleen lausua kauneimmat kiitokseni kaikille täällä palstalla kävijöille ja kirjoittajille sekä toivottaa voimia ja jaksamista.

Pikkusisko
muistot | 8.8.2006 klo 14:40:33