Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Tämä kesä on erilainen
Kiitos sinulle, Nyytikkija myös kaikille niille, jotka ehkä viestini lukevat tuntien myötätuntoa, mutta eivät kuitenkaan jaksa kirjoittaa.
Nyt huomaan, miten paljon lohdulliset viestit auttavat. Kuinka erilainen tämä kesä minulle onkaan. Toki huomasin, että kotikoivu oli saanut tuuheat, vihreät lehdet. Sekin lähti eilen, samoin kuin 4 muuta tästä kerrostalon pihasta. Tuntui unenomaiselta nähdä parikymmenmetrisen kotipuun lentävän. Sen vei jokin nosturiauto, joten kokonaisena kotipuuni leijaili lavalle, jossa se pilkottiin.
Mikään ei enää tunnu samalta, ei vihreys, ei syreenit, ei muukaan.....Se johtunee ehkä siitä, että katson niitä eri silmin (jos kyyneleitteni sameudelta näen).
Kirjoitin tämän siksi, että miesystäväni oli luontoalalla ja -ihminen, minä itse ihmissuhdetyössä. En juurikaan ehtinyt "kiireissäni" kiinnittää huomiota luonnonilmiöihin. HÄN juuri ne kaikki minulle osoitti. Hän näytti kevään ensi kukat, hän vei minut myrskyisen meren rantaan. Hän myös lajitteli ihan kaiken jätteen ja kantoi huolta maapallon tilasta jälkipolvia ajatellen. Usein se ärsytti minua, vaikka tiesin hänen olevan oikeassa - olen vähän huolimattomampi ihminen...
Se viimekesän iltapäivä meren rannalla ei unohdu koskaan.
tumma_kisu
- "Nalleni" on mennyt (sappiteiden syöpä)tumma_kisu
- Tämä kesä on erilainentumma_kisu