Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Iskää ikävä
marxa ! Kun luin kirjoitustasi minun tuli pahamieli,että jälleen sain lukea yhden riipaisevan kirjoituksen jossa joku kaipaa vanhempaansa,jonkun, josta on joutunut luopumaan.Osanottoni !Mitä sinä teit että pysyit tolpillasi?Minä puolestani olen tällä sivustoilla sen takia että pysyisin edes hieman "ajanhermoilla".Jos minulla ei olisi tätä paikkaa,olisin tosi yksinäinen.
Kuinka puhelin muistutti isäsi syntymäpäivästä?Onko sinulla Joulukuusta lähtien ollut täysin "pohja poissa elämästä"?Kyselen vain siksi että onko minullakin"odotettavissa" vielä monen kuukauden ahdistus joka ei hellitä otettaan,luonteeni ollessa äärettömän herkkä,tunteikas.
Sitähän varmaan me kaikki, jotka olemme menettäneet meille sen Rakkaan,kyselemme kuinka jaksamme huomiseen,milloin jaksamme uskoa että elämä jatkuu kun kaikki näyttää pelottavalta ja epävarmalta.Emme jaksa katsoa eteenpäin.Meidän surevien väsymys,ahdistus ei mene pois levähtämällä sillä olemme kuormamme kanssa liian väsyneitä.
Vaikka sanotaan että ihmiselle ei anneta taakkaa enempää kannettavaksi kuin se jaksaa kantaa niin se on mielestäni pötypuhetta.Kyllä tässä taakkaa on annettu kannettavaksi,ja se taakka on vain kannettava kun ei ojanpientareellekkaan voi pudottaa.Jos sanotaankin että olethan jaksanut kantaa taakkasi tähän asti niin miksi me surevat olemme niin loppunpalaneita,jos meille ei olis annettu taakkaa näin paljon niin emme olisi väsyneitä,onnettomia, vaan meidän askel olisi keveä ja matkaa olisi helpompi jatkaa eteenpäin.
marxa,yritetään rämpiä eteenpäin vaikka ei tämä helppoa ja kevyttä ole.Kaikkea muuta.
- Iskää ikäväMarxa
- Re: Iskää ikävänina
- Re: Iskää ikäväIsla
- Re: Iskää ikäväIkävä isiä
- Re: Iskää ikäväMarxa
- Re: Iskää ikäväIkävä isiä
- Re: Iskää ikäväMirosa
- Re: Iskää ikäväliljae
- Re: Iskää ikävätiktak
- Re: Iskää ikäväAamu
- Re: Iskää ikäväisää ikävä