Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin ikävä
Hei !! Äiti ikävä ei helpota koskaan.Minunkin äidin kuolemasta nyt hieman yli vuosi ja ikävä on sanoinkuvaamaton.Itken ja itken,kaipaan syvästi äitiäni.Joulu vielä vaan pahentaa oloani entisestään mittaamattomiin suhteisiin.Minä olen myös mennyt vain enempi vaikeampaa ja syvempää " tunnelia".Minä päivittäin luen tänne tulleita kirjoituksia mutta en ole jaksanu vastata vaikka moniin kirjoituksiin olisinkin halunnu ottaa kantaa.Minulta ei koskaan kukaan kysy kuinka jaksat,vaan kun vain näkevätkin minut niin heti alkaa arvostelu ja ihmettely kun olen niin surullinen.Oletko kuullut Pentti Hietasen laulun Joululaulu ?Siinä sanat on semmoiset jotka itkettävät aivan kauheesti." Kuka kulkee nyt yksinään kalmistoon,kuka yksin näin kylmässä on.Pieni lapsonen vain joka näin kiiruhtaa jälleen kynttilän haudalle tuo,vaikka hiljainen on tumma liikkumaton, äidin haudalle valon hän suo.Liekin niin häilyvän tuo haudan rakkaimman hetkeksi tuo saa".Toinen koskettava laulu on toi hyasinttien aikaan.Minäkin sanoin äidille useinkin Minä Rakastan Sinua.
Joulua kaikille kaikesta huolimatta vaikka ikävä ja kaipuu raastaakin sydäntämme.
- Äidin ikävämaami73
- Re: Äidin ikäväTulenliekki
- Re: Äidin ikäväsoikku
- Re: Äidin ikävämaami73
- Re: Äidin ikäväEnkelintytär
- Re: Äidin ikävälouhinen
- Re: Äidin ikäväkaipaava