Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Kev�t on tulossa, osaatteko iloita..........

Hei Äiti66,

Oli kiva että kirjoitit tähän forummiin. Toivottavasti kohta voitaisi kirjoitella henkilökohtaisesti. Sitä pystyy paremmin avautumaan ja kirjoitella syvällesimmin tunteista. Minulla kesti kauan ennenkuin pystyin alkaa kirjoittelemaan.

Sururyhmä on tosi hyvä. Sitä tietää että ihmiset ymmärtää, ei tarvitse pidätellä itkua. Sitä joutuu tarpeeksi pidättelemään töissä. Ei hyvästä olosta tarvitse tuntea syyllisyyttä. Mutta tiedän itse kun tuntuu että kaikki periaatteessa on hyvin niin tulee heti mieleen että kaikki ei ole hyvin. Onneksi meilläkin on tytär joka muistuttaa sitä että on joku kenen vuoksi elää. Muistan enismmäiset kuukaudet kun en jaksanut muuta kuin tehdä kaikki tarpeeliset. Nyt jo suunnittelen ja teen kotona myöskin muuta kuin vain tarpeellisen. Ja myöskin olen alkanut välittää itsestäni. Käyn kuntosalilla, jota en pystynyt koko syksynä tekemään. Oli melkein puolen vuoden tauko. Kaikki musiikin kuuleminen teki herkäksi.
Olemme myöskin yhteydessä tyttäremme ystäviin. Yritämme myöskin tukea heidän surua.

Aurinkoisin terveisin;)
Voima halaukset
Mustiin pukeutunut äiti
SUREVA ÄITI | 24.3.2006 klo 15:56:56