Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Kev�t on tulossa, osaatteko iloita..........

Hei kaikki äidit!

Olen seurannut kirjoitteluanne. Itse en ole vain saanut aikaiseksi lähettää viestiä näille sivuille poikamme kuoleman jälkeen (9.1.2006). Henkilökohtaisen postin lähettäminen olisi todellakin paljon mukavampaa.

Olin mieheni kanssa ensimmäisen kerran sururyhmässä ja se tuntui olevan oikea paikka meille, vaikka itkettikin. En tiedä vaikuttiko keskusteleminen ja aurinkoisemmat kelit, että arki näyttää "valoisammalta" ainakin tällä hetkellä. Olemme nauttineet kevätauringosta hiihdellen tyttäremme kanssa. Toisaalta minulle on tullut välillä syyllinen olo tuntemuksistani. Viimeisen viikon aikana olen alkanut saamaan jotain aikaiseksi kotonakin. Aikaisemmin aika on vain tuhraantunut johonkin.

En tiedä mitä tuntemuksia huominen tuo tullessaan, mutta se on sen ajan murhe. Nyt kuitenkin "iloitsen" valoisammista päivistä vaikka onkin ikävä poikaamme.

Me näemme hyvin usein poikamme parhaita kavereita ja pidämme sitä hyvänä asiana. Pojat kertovat meille mm. koulukuulumisia ja "tyttö-juttuja", kuten aikaisemminkin. Toivon vain, että tämä jatkuu näin, eikä ala tuntumaan liian rankalta myöhemmin. Tosin pojathan ovat jo 11-12 vuotiaita. He osaavat jo "suodattaa" asioita. 6-vuotiashan on luonnollinen oma itsensä, joten toivon sinulle voimia viikonloppua varten.

Halauksin: äiti66
äiti66 | 24.3.2006 klo 15:33:21