Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kevät on tulossa, osaatteko iloita..........
Hei sureva äiti <3Minäkin taidan? tunnistaa sinut sururyhmästä.
Halusin tänne sinulle kirjoittaa,vaikka olemme jo soitelleetkin...jos nyt olen oikeassa äitiliinissä?
Kevät antaa todellakin voimaa-lisääntyvä valo...mutta välillä kevät ilman pikkuenkeliäni ahdistaa kovastikin.Ilo on niin haurasta...ei ole helppoa iloita-alussa varsinkin tuli ihan paha olo...nyt voin jo vähän enemmän avata sydäntäni ja sieluani ilon siään tulla.
On monesti vielä kuitenkin sellanen tarkoitukseton,tyhjä olo-syli...kun hän oli niin pikkinen lähtiessään...asuikin vielä tisulla... =)
Tulin juuri haudalta.Aurinko paistoi sinne niin kauniisti...Sytytin punaisia kynttilöitä tälläkertaa.Ihmeekseni huomasin juttelevani tytölleni ihania muistoja hänen kanssaan eletyistä hetkistä...kun yleensä minä itken ja kerron kuinka ikävä minulla on ollut...
Ensimmäinen kerta sellainen.Tuntui hyvältä.Ja silti tiedän,että ei tähän ikävöiminen toki lopu.
Mutta niiden suloisten muistojen pulpahtelu lohduttaa hirveesti!Että minulla on ollut se kaikki aika ja rakkaus Pinjani kanssa<3
Olen pääsemässä sururyhmään Pinjan isin kera ensikerralla.Soitellaan siitä!Yövymme uudella surumammaystävälläni-mutta jos tuutte jo aiemmin Hesaan-vois tavata ennen ryhmää?
Iso ja lämmin voimahali minulta sinulle <3
Taivaan Isin lämpöseen taskuun- Pinjaenkelin äitiliini
- Kevät on tulossa, osaatteko iloita..........SUREVA ÄITI
- Re: Kevät on tulossa, osaatteko iloita..........pinjaenkeli