Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Surusta

Nallukalle lämmin osanottoni tyttösi vuoksi <3

Minun pieni tyttöni menehtyi AML-leukemiaan,aikuisten rajuun muotoon ja jo alkuhoidon metreillä-komplikaatioihin.Sisäiset rajut vuodot ja sepsis sekä tukokset sekä kaulan ja pään nopea,harvinainen turpoaminen veivät tyttöni vajaassa kahdessa tunnissa.

Vasta luimme Muumi-kirjaa,kun yritettiin verensiirtoa...ja sitten alkoi hengitysvaikeudet.Viimeinen suloinen katse ja pyyntö:Äiti,ota syliin...anna tissiä...

Tämä on niin kovaa...kaipuun viiltävä kipu.
Mutta on pakko vaan antaa itkun tulla-hoitaa...sitten jaksaa taas eteenpäin.Uskon että jaksan!Tyttöni antaa minulle voimia-onhan meillä vielä isoja sisaruksiansa 3-ketkä rakkauttamme tarvitsevat.

Ensipääsiäinen ilman muruamme.On niin hiljaista Pinjan kohdalla ja haikeaa...iso ikävä.

Mutta sydämessäni pyydän silti iloa elämästä-kaikesta tästä mitä minulla silti yhä on.Ja onhan minulla enkelilapsenikin-hänen rakkautensa tuntuu välillä niin lujana sydämessäni...
Siellä hän kuiskaa:Et ole yksin äiti rakas...kuljen kanssasi kera enkelien.

Kuinka hyvältä tuntuu sydämessä vilpitön lapsen usko-ei pääty elämä kuolemaan,vaan jatkuu elämään uuteen ihanempaan.

Näillä ajatuksilla kaikille teille toivotan Siunattua rauhaa ja lohtua sydämiin surun keskellä...Pääsiäisenä <3
Pinjaenkelin äiti
pinjaenkeli | 13.4.2006 klo 17:10:00