Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Hyvää lukemista kaivataan...
Kiitos osanotosta Pinja-enkelin äiti! Juuri aamulla puhuimme mieheni kanssa siitä, että viikon päästä on tyttäremme hautajaispäivästä vuosi kulunut. Hän kuoli sappirakon syöpään, sairastettuaan vain kolme kuukautta. Jotenkin omaa selviytymistäni on ehkä auttanut se, että sairastan itsekin syöpää, tiedän kuinka kaikkea tapahtuu jolle itse ei voi mitään. Tilanteeni on tällä hetkellä hyvä (luulen!), mutta munasarjasyöpä on arvaamaton. Kävin syöpäyhdistyksen ja seurakunnan sururyhmässä, siitä on kovasti ollut apua. Mieheni ei halunnut lähteä mukaan, hän käsittelee suruaan eri lailla. Suotakoon se hänelle. Onhan hänellä myös huoli minusta.Olet tehnyt surupäiväkirjaa. Minä olen myös kirjoittanut runoja suruajasta ja siihen liittyvistä asioista. Aion myös julkaista sen, mutta haluan siihen hiukan vielä lisää jotain. Oletko laittanut johonkin isoon kustantamoon vai onko sinulla tiedossa joku hyvä kustantamo omakustanteelle.
Voimia ja jaksamista teille kaikille!
- Hyvää lukemista kaivataan...ariesgirl
- Re: Hyvää lukemista kaivataan...katarina
- Re: Hyvää lukemista kaivataan...Kyynelsilmä
- Re: Hyvää lukemista kaivataan...ariesgirl
- Re: Hyvää lukemista kaivataan...Martuuli
- Re: Hyvää lukemista kaivataan...pinjaenkeli
- Re: Hyvää lukemista kaivataan...Martuuli