Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Syvä suru

Sinulle SaritaMaria toivon kaikkea hyvää <3

Toivon,kuten kaikki varmasti viestisi lukeneet,että voitat taistelun!Että saat elää ja jakaa pikkupoikasi ja miehesi kera tämän elämän.Toivon sinulle voimaa iloita paljon rakkaistasi ja elää tässä hetkessä pelostasi huolimatta.

Minä kaipaan pikkuista tyttöämme-Pinjaamme...Silloin kun hän sairastui äkillisesti rajuun aikuisten AML-leukemiaan...toivoin syöpää itselleni,kunpa olisin voinut kuolla puolestaan!Sinulla tilanne on toinen.Koskaan rakkaan kuolema ei ole helppoa,olipa lähtijä pieni tai suuri.

Nyt minun on sovitettava syvä kaipuuni Taivaaseen lapseni luo ja rakkauteni näihin elossa oleviin kolmeen isoon lapseemme ja lastemme isään.
Paljon iloa ja lohtua on jo löytynyt surun keskelle.

Mutta aina sielussani soi haikeana Järnefeltin kehtolaulu...ikuinen ikävä kullanmuruni lähelle...
Tänäänkin kirkossa sen alkaessa soida poisnukkuneiden muistolle,kyyneleet alkoivat virrata...Olin hetkessä kävelemässa pienen arkun perässä niin murtuneena ja pienenä...
Muistot palasivat vahvoina.

Enkeleiden hyvää parantavaa voimaa sinulle pyytäen <3
Pinjaenkelin äiti
pinjaenkeli | 10.9.2006 klo 17:27:51