Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Syvä suru
Hei sinulle aurinko. Toivon sinulle kovasti voimia jatkaa taivalta yhdessä poikasi kanssa. Poikasi on sinulle nyt se tärkein syy jaksaa eteenpäin. Hänessä vaimosi elää edelleen.Tilanteesi koskettaa minua, koska monena iltana perheeni jo nukkuessa olen miettinyt ja mielessäni nähnyt mieheni ehkä tulevaisuudessa samassa tilanteessa pienen poikamme (1,8-v)kanssa. Sairastan itse syöpää ja pelkään tulevaa, kun kukaan ei sitä voi ennustaa. Elämä on toisinaan niin epäoikeudenmukaista.
Itseäni lohduttaa ajatus siitä, että vaikka minulle joskus kävisi huonosti tämän sairauden kanssa, tiedän että mieheni huolehtisi pojastamme ja olisi tälle rakastava ja kannustava isä.
En voi muuta, kuin toivottaa sinulle jaksamista. En ole koskaan itse menettänyt ennenaikaisesti rakasta läheistä. Kuitenkin uskon, että vaimosi on läsnä arjessanne ja toivoisi sinun jatkavan elämääsi ja iloitsevan pojastanne.
- Syvä suruAurinko
- Re: Syvä surusari65
- Re: Syvä surupinjaenkeli
- Re: Syvä surususie
- Re: Syvä surusurusyksy
- Re: Syvä suruSaritaMaria
- Re: Syvä surupinjaenkeli